З лютого 2022 року «Київстар» збільшив територію покриття мережі 4G у 19 областях України, де підключив до швидкісної передачі даних 3,5 тис. населених пунктів.
Своїм головним завданням компанія вважає забезпечення стабільного, надійного зв’язку. Для цього компанія продовжує будувати та збільшувати покриття мереж 4G.
Так, з лютого 2022 р. компанія «Київстар» модернізувала 3 тисячі базових станцій, підключивши на них сучасну технологію LTE-900. В основному це базові станції, які знаходяться у невеликих містах та селах із населенням до 2000 осіб. Завдяки цьому збільшено ємність мережі та покращено якість 4G у 3500 населених пунктах у 19 областях України.
Серед них:
- Вінницька,
- Дніпропетровська,
- Житомирська,
- Закарпатська,
- Івано-Франківська,
- Киевская,
- Львівська,
- Одеська,
- Полтавська,
- Сумська та інші області України, де поки що не ведуться активні бойові дії.
Кому і навіщо треба міняти SIM-картку
Щоб користуватися надійним та швидким 4G інтернетом, достатньо мати смартфон та SIM-карту, яка підтримує цей стандарт зв’язку. Абоненти можуть безкоштовно замінити стару картку 3G новою з 4G в будь-якому з 500 магазинів Київстар.
Крім того, для кращого задоволення потреб абонентів у якісному мобільному інтернеті Київстар у 2022 році збудував 140 нових базових станцій. З метою покращення якості зв’язку в регіонах інтенсивного дата-трафіку компанія також розпочала освоєння частот діапазону 2300 МГц, отриманих від держави на період дії воєнного часу в країні.
З початку бойових дій майже 5 мільйонів абонентів компанії переїхали з великих міст у невеликі селища в межах своєї області, а ще 4 мільйони переїхали з інших регіонів у західні області України. У зв’язку з цим мобільний оператор збільшує ємність мережі та покращує якість мобільного покриття у місцях зростання інтернет-трафіку.
З початку військових дій фахівці телекомунікаційного оператора усунули тисячі аварійних ситуацій, що виникли внаслідок пошкодження телекомунікаційної інфраструктури, замінили майже 30 тисяч метрів зруйнованих волоконно-оптичних ліній, здійснили 3,5 тисячі ремонтних робіт на вежах стільникового зв’язку. Більше 90% телеком інфраструктури компанії працюють у штатному режимі, забезпечуючи зв’язок та швидкісний інтернет для потреб абонентів, державного сектору та приватних компаній.