У мобільній компанії «Київстар» розповіли, як перевірити рахунок та дізнатися свій тариф, якщо не працюють «111#» та «112#». Про це повідомила прес-служба компанії у Фейсбук. Так, у «Київстар» зазначили, що перевірити рахунок просто. Особливо із додатком «Мій Київстар» смартфоні.
При цьому у компанії показали докладну інструкцію, яка допоможе це зробити.
Зокрема, для цього необхідно:
- Перейти до Apple Store або Play Маркет.
- Через пошук знайти «Мій Київстар» та натиснути на нього для завантаження.
- Встановити програму.
- Введіть номер телефону.
- Вигадати пін-код.
- Введіть код, який прийде в смс для підтвердження.
Найпопулярніші запити на послуги Київстара для клієнтів:
- Швидка перевірка балансу – *111#
- Поповнення рахунку банківською картою – *134#
- Переказ коштів з балансу абонента – *124* сума *380 номер абонента#
- “Перезвони мені” – *130*380 номер абонента#
Перевірка бонусного рахунку:
- Перевірка бонусного рахунку згідно з умовами тарифного плану – *112#
- Перевірка бонусів за замовленими пакетами – *116#
- Перевірка бонусів за пакетами SMS – *159#
Додаткові мегабайти: Перевірка використаних мегабайт із додаткових пакетів – *252#
Фінансові послуги:
- Інформація про послуги – *123#
- Інформація про послугу – *132#
- Запит на поповнення рахунку, де 380YYYYYYYYY – номер абонента, якого ви просите поповнити рахунок – *132*380YYYYYYYYY#
Настроювання SIM-карти на іншому телефоні:
- Активувати основну SIM-картку – *107*1#
- Активувати додаткову SIM-карту – *107*2#
- Змінити статус SIM-карти – *108#
Міжнародні дзвінки: Меню послуг у роумінгу – *106#
Точний час: Дізнатись точний час та дату – *160#
Мій номер: Перевірити свій номер телефону – *169#