Провідний китайський виробник електромобілів, компанія BYD, наздоганяє Tesla за обсягами продажів, згідно з даними, опублікованими агентством Reuters. У другому кварталі компанія продемонструвала 21-відсоткове зростання продажів електромобілів. З квітня по червень було продано 426 039 електромобілів, що лише на 12 000 менше, ніж очікувані поставки Tesla за той самий період. Це ставить BYD в хорошу позицію, щоб стати провідним світовим постачальником.
Tesla щойно повідомила про п’ятивідсоткове падіння поставок за останній квартал, і це вперше, коли компанія переживає два квартали спаду поспіль. У другому кварталі вона виробила 410 831 одиницю і доставила 443 956 електромобілів. Виробництво скоротилося на понад 20 000 одиниць порівняно з першим кварталом. Аналітики, такі як Barclays, прогнозували ще більш різке падіння, тому це (начебто) хороша новина для компанії.
Є багато факторів, що впливають на падіння Tesla, але найбільшим з них, ймовірно, є той факт, що вона, схоже, відмовилася від бюджетних моделей на користь роботаксі та похмурих звірів з нержавіючої сталі. Автомобілі BYD фантастично дешеві, а нещодавно випущена Seagull коштує всього $10 000. Звичайно, компанія поки що не має значної присутності в США, і тарифи на імпортовані китайські автомобілі сподіваються, що так воно і залишиться. ЄС застосував подібний підхід, щоб стримати наплив недорогих китайських електромобілів.
BYD є частиною промислової стратегії Китаю, спрямованої на витіснення американських автовиробників, хоча є один надійний спосіб зупинити цю хвилю. Автовиробники повинні виробляти дешевші електромобілі. BYD стає світовим феноменом, бо виробляє бюджетні електромобілі, які не є шматком мотлоху. Деякі виробники взяли це на замітку. Подивіться на Nissan Leaf, наприклад, або Hyundai Kona. Одна компанія, яка, здається, повністю проігнорувала пам’ятку? Tesla.