Американський розробник Даніель Хендрік розповів на своєму сайті цікаву історію. Він відніс в сервісний центр Apple три ноутбуки. У пристроях було необхідно замінити клавіатуру-метелика, яка відома своєю ненадійністю.
Два ноутбуки покривалися розширеною сервісною програмою Keyboard Service, а на третю модель поширювалася платна гарантія AppleCare +. У всіх випадках ремонт повинен бути проведений без додаткової плати.
Спеціалісти сервісного центру взяли у Хендріка пристрої, але через деякий час передзвонили йому і сказали, що в ремонті відмовлено. Причиною вони назвали «прямий зв’язок між курінням і поломкою». Клієнт наполягав на ремонті, тоді фахівці додатково послалися на норми Управління з охорони праці США. За їхніми словами, робота з ноутбуками, які належали курцеві, і на яких можуть міститися залишки шкідливих речовин, що випаровуються, негативно позначаться на здоров’ї фахівців.
Хендрік порахував, що компанія Apple неправомірно відмовила йому в ремонті ноутбуків. Він вивчив американське законодавство і прийшов до висновку, що всі причини відмови були надуманими. Ті норми, на які посилалися працівники сервісного центру, поширюються виключно на людей, зайнятих у виробництві тютюнових виробів і покликані убезпечити їх від шкідливого впливу тютюну.
Примітно, що сервісний центр відмовлявся повертати Хендрику ноутбуки до тих пір, поки він не підпише документ про відмову від претензій і повну згоду з тим, що пристрої не підлягають гарантійному ремонту. Розробник не збирається здаватися і тепер планує відстоювати свої права, в тому числі через суд. Він упевнений, що Apple не виконує свої зобов’язання.