Одне з найбільш літакобудівних підпримств у світі під назвою Airbus показало свою нову розробку у вигляді розумного салону Connected Experience. Розробники розповідають, що салон був спроектований із застосуванням новітніх технологій. За їх словами, це зробить переліт дуже комфотним – і не тільки для пасажирів, а ще і для екіпажу.
В розумному салоні встановлена система датчиків, що скануватиме багажні полиці, крісла і інші елементи салону. А екіпаж буде мати iPad, на якому буде транслюватись обстановка в салоні. Це полегшить оцінку обстановки загалом.
Також в розумному салоні буде встановлений цілий список інтерактивних засобів звязку, які допоможуть пасжирам підключатись до системи салону за допомогою своїх смартфонів. Так вони зможуть отримати інформацію, яку потребуватимуть, і використати додаткові функції.
Так, ще до потрапляння на борт, можна забронювати місце для валізи, скориставшись смартфоном і попередньо ознайомившись зі списком доступних місць в багажних відділеннях. Розумні крісла запам’ятають індивідуальні настройки положення спинки і відкоригують його перед наступним польотом.
Планується і реалізація можливості замовлення страв та напоїв через смартфон. Встановлені розважальні мультимедійні системи будуть автоматично підбирати контент під конкретного пасажира, з урахуванням найбільш частих запитів. У вбудованих в спинку попереду сидячого крісла екранах буде реалізована функція ретрансляції зображення зі смартфона.
Системи Airbus Connected Experience будуть доступні в літаках серії А320. Надалі компанія планує впроваджувати розумну платформу і на інші моделі.