Списувати додаткові 10 доларів за свої продукти досить, щоб розлютити більшість своїх клієнтів. Але що буде, якщо ви заплатите за машину, яка коштує 56 000 доларів, двічі? Згідно зі звітом CNBC, повідомленнями в Twitter і на форумі Tesla Motors Club, з покупців Tesla двічі стягували плату за їх останні покупки.
Автогігант списував десятки тисяч доларів з банківських рахунків без дозволу або попередження клієнтів. Причому суми варіювалися від 37 до 71 тисячі доларів.
Один з покупців повідомив CNBC, що відразу ж помітив помилку, після чого він кілька разів дзвонив і писав в компанію. Однак в Tesla або не брали трубку, або не могли дати відповідь про відшкодування. В результаті йому порадили звернутися в банк. Пройшло вже п’ять днів, але він все ще очікує відшкодування.
«Вони сказали мені подзвонити в свій банк і попросити його скасувати списання. Коли ви списуєте більше 50 000 доларів і просите клієнта вирішити проблему самостійно, це неприйнятно», — сказав чоловік CNBC.
Інший клієнт, Кларк Петерсон, повідомив про ту ж проблему з Model Y за 71 000 доларів.
Станом на вчорашній день клієнти, згадані в звіті CNBC, ще не отримали відшкодування.