Оператор мобільних послуг “Київстар” почав брати з абонентів подвійну платню. Про це йдеться у скаргах клієнтів оператора на його сторінці.
Зокрема, один із клієнтів написав, що “Київстар” нібито двічі зняв кошти. На це компанія відповіла, що списання коштів з рахунку абонента здійснюється на підставі пакета коштів. І що компанія не може зняти 2 рази платню за один і той же тарифний план. Проте клієнт далі доводив, що одного разу з його рахунку списали кошти двічі.
У Київстар відповіли, що таке можливо тільки при зміні тарифного плану за бажанням самого клієнта. Тоді гроші було стягнуто за попередні пакет послуг, а потім ще і за новий пакет послуг. Проте таких повідомлень на сторінці оператора багато.