Сторінка мобільного оператора “Київстар” рясніє скаргами від незадоволених клієнтів. Вони дуже різні, але найчастішою є те, що оператор самостійно знімає з рахунку кошти за підключення тарифного плану на місяць, і подобово. Таким чином, користувачі зв’язку переплачують.
“А ви не ох***ніли знімати і абонплату і подобово одночасно? Додзвонитися до оператора неможливо. Застосунок не працює. Не пам’ятаю, щоб я давала згоду на подвійну оплату, особливо зважаючи на те що у мене обрано не найдешевший тариф”, – пише у Фейсбуці Вія Семьонова-Лящук. За її словами, вона отримала повідомлення про те, що абонплату зняли, але додатково зняли 50 гривень “невідомо за що”. Потім прийшло ще одне смс з повідомленням, що тариф “Суперсила” буде знятий лише після того, як жінка поповнить рахунок.
“А я не можу вияснити, за що в мене зняли 50 гривень, яке може бути коригування, якщо нічим не користуюсь, крім Інтернету та дзвінків по Україні. Тариф 200,зняли 250,00,грабунок серед білого дня.куди дзвонити?” – скаржиться Лідія Жирна.
“Поповнив рахунок дружини вночі 350 грн. Зранку пише “плата по тарифу не знята” і списало 25 грн. Ви що там курите? А зв’язатися з вами неможливо, як боти ваші здохли так і сайт лежить”, – повідомляє Николай Лущик.
В усіх випадках пресслужба оператора просить користувачів звертатись в особисті повідомлення для з’ясування подробиць проблеми.