У п’ятницю, 19 січня, мобільний застосунок monobank став жертвою серйозної кібератаки, що викликала тимчасовий збій у його роботі. Про це повідомив у своєму Telegram Олег Гороховський, співзасновник банку.
Користувачі повідомляли про неможливість виконання будь-яких операцій у застосунку, включаючи транзакції та технічні операції.
У відповідь, компанія заявила, що її фахівці вже працюють над виправленням ситуації та закликала користувачів залишатися спокійними, наголошуючи, що це питання отримує їхню негайну увагу.
“Найпотужніша DDoS атака. Ситуація під контролем”, – повідомив співзасновник monobank, Олег Гороховський, близько опівночі.
Через пів години він повідомив про другу хвилю атаки, вказавши на неймовірних 50 мільйонів запитів: “Друга хвиля. Стоїмо!”.
На щастя, о 00:43 атака була успішно відбита, і Гороховський оголосив про завершення загрози: “Розходимось!”.
Хоча короткочасний інцидент викликав тимчасові незручності для користувачів, команда Monobank продемонструвала ефективність заходів з кібербезпеки в управлінні кризовими ситуаціями.