Керівництво соціальної мережі Twitter відмовиться від політичної реклами.
Про таке рішення повідомив засновник соціальної мережі Джек Дорсі.
«Ми прийняли рішення припинити всю політичну рекламу в Twitter по всьому світу. Ми вважаємо, що охоплення політичних думок повинно бути заслуженим, а не купленим», – повідомив Джек Дорсі на своїй сторінці.
Нововведення набрає чинності з 22 листопада, щоб рекламодавці встигли попередити своїх клієнтів про майбутні зміни. Не дивлячись на те, що рекламний контент є дуже ефективним для комерційних рекламодавців, компанія не бажає використовувати його, як вплив на мільйони виборців.
Зауважимо, що заборона торкнеться публікацій, спрямованих на просування конкретних кандидатів, а також оплачених записів, в яких висловлюється думка з тих чи інших політичних питань.