Керівник CD Projekt Red лукаво висміяв свого колегу-видавця Ubisoft та його невдалу спробу позначити гру Skull and Bones як “АААА”.
ААА – це зазвичай етикетка, яку великі компанії дають іграм-блокбастерам, щоб показати, що так, ці ігри були дорогими у створенні. Зазвичай цей ярлик не має жодного сенсу. У кращому випадку він дає нам уявлення про бюджет гри. У гіршому – це маркетинговий жаргон, який використовується для того, щоб переконати потенційних покупців, що висока вартість виробництва робить гру хорошою.
Ubisoft спробувала провернути подібний трюк, випустивши на початку цього року багатокористувацьку гру про піратський корабель Skull and Bones. Генеральний директор Ів Гійо раніше назвав гру, яка нескінченно затримувалася, “АААА”, щоб виправдати її ціну в 70 доларів – аргумент, з яким бета-гравці категорично не погодилися.
Тема постійно зростаючої кількості “A” також з’явилася в нещодавньому фінансовому чаті з віцепрезидентом CD Projekt Red зі зв’язків з інвесторами Кароліною Гнас. Одне з запитань жартома стосувалося того, чи не перегляне студія, яка розробляє Відьмака та Кіберпанк 2077, свою позицію, що вона орієнтується лише на ААА, у зв’язку з коментарями Ubisoft. “Ми будемо AAAAA”, – відповів Гнас.
Бюджети відеоігор стали непідйомними, а отже, гонка озброєнь ААА офіційно розпочалася. Skull and Bones стала першою AAAA грою в історії. CD Projekt Red наважується випустити першу у світі AAAAA гру з The Witcher 4 та сиквелом Cyberpunk. Хто першим підніме мантію, випише чек і наважиться розробити ААААА гру?
З більш серйозних новин, видавець також поділився, що The Witcher 4 представить “елементи геймплею та нові механіки”, яких не було в оригінальній трилогії. Більше інформації про майбутню рольову гру поки що немає – навіть її назва не підтверджена – але CDPR не замінюватиме розробників штучним інтелектом для створення сиквелу.