Аналітична компанія Counterpoint оновила рейтинг популярності смартфонів, розрахований за обсягом продажів у третьому кварталі цього року. Крім того, експерти порівняли отримані цифри з показниками минулих років – як з’ясувалося, справи у більшості виробників йдуть зовсім не в гору.
Головний висновок дослідження – світовий обсяг продажів смартфонів злегка покращився порівняно з минулим кварталом, але знизився на 8% у річному обчисленні. У цьому відношенні постраждали всі великі бренди, але найбільше – Xiaomi з “просіданням” у 15%.
Лідером за підсумками звітного періоду стала Samsung, на частку якої припало 20% загальносвітових поставок. Незважаючи на критику Galaxy Z Flip5, який виявився дуже схожим на попередника, новинка стала майже вдвічі популярнішою за торішню модель.
На другому місці – Applt (16%), далі йдуть Xiaomi, OPPO (включно з OnePlus) і vivo. При цьому всі зазначені компанії продемонстрували зниження обсягів продажів порівняно з 3 кварталом 2022 року. Позитивну динаміку, зі свого боку, показали Honor, HUAWEI і Transsion Group (бренди Infinix, TECNO, Itel).
Аналітики очікують, що показники покращаться на більшості великих ринків у четвертому кварталі через відстрочений ефект запуску iPhone 15. Крім того, продажі повинні підстьобнути сезон свят в Індії, акції на 11.11 в Китаї, а також новорічні розпродажі. Так чи інакше, за підсумками року прогнозується найнижчі цифри обсягів постачань смартфонів за останні 10 років – здебільшого через зміну періоду заміни пристроїв (люди рідше купують новинки тільки через факт їхньої появи).