Apple зафіксувала неочікувано низький попит на нову лінійку iPhone 16. Продаж флагманських моделей iPhone 16 Pro та Pro Max виявився нижчим за прогнози. Натомість базові моделі iPhone 16 і iPhone 16 Plus показали кращі результати порівняно з попередниками. Про це повідомляє аналітик Мінґ Чі-Куо.
Мінґ Чі-Куо надав таку статистику:
- замовлення iPhone 16 Pro Max знизились на 16% порівняно з iPhone 15 Pro Max;
- попит на iPhone 16 Pro впав на 27%;
- iPhone 16 Plus продемонстрував ріст продажу на 48%;
- продаж iPhone 16 збільшився на 10%.
Цьогоріч споживачі виявили більшу зацікавленість у стандартних моделях iPhone, особливо у версіях з більшим екраном. Загальний обсяг продажу iPhone 16 склав близько 37 мільйонів пристроїв. Це на 12,7% менше, ніж показники iPhone 15 за аналогічний період. Попри значне зростання популярності iPhone 16 Plus, суттєве падіння попиту на Pro-версії вплинуло на загальний результат.