Валентин Гоменюк – український проджект менеджер та розробник, засновник проекту Arizona RP, яка стала сенсацією в онлайн іграх. Понад 150 тисяч унікальних користувачів відвідують проект Валентина щодня, в цьому інтерв’ю керівник проекту розповідає про свій шлях до успіху та деталі проекту.
Валентине, розкажіть, як почалася ваша історія у світі розробки ігор і що надихнуло вас створити Arizona RP?
Валентин Гоменюк: Ця історія почалася ще з дитинства, коли я був захоплений комп’ютерними іграми та програмуванням. Надихнув мене потенціал створення власного ігрового світу, де гравці могли б втілити свої рольові ідеї. Arizona RP стартувала у 2015 році як маленький сервер для GTA: San Andreas, але ми мріяли зробити її особливою.
У Arizona RP ви змішуєте елементи MMO та RPG. Чи можете розповісти, як це працює всередині гри?
Валентин Гоменюк: Так саме так. В Arizona RP гравці можуть вступити в різні ролі, будь то поліцейський, бандит, лікар або бізнесмен. Ці ролі взаємодіють у живому та різноманітному світі, створюючи унікальні історії та події. Ми надаємо гравцям свободу вибору та впливу на ігровий світ.
Як ви керуєте проектом Arizona RP? Які ваші обов’язки як програміста та менеджер менеджера?
Валентин Гоменюк: У моїй ролі проджект менеджера я відповідаю за визначення стратегії розвитку, складання планів та управління командою розробників. Це дуже широкий спектр роботи. Як програміст, моє завдання – писати код, створювати нові функції та забезпечувати технічну стабільність. Це комбінування ролей дозволяє мені бачити велику картину та забезпечувати якість ігрового процесу. Але зараз і останніми роками я більш зосереджений на проджекті. Власне, це стало запорукою успіху.
Як ви перейшли від програмування до ролі проджект менеджера, і як це вплинуло на ваш проект?
Валентин Гоменюк: Перехід від програмування до проджект менеджменту стався поступово. Я зрозумів, що необхідно грамотно керувати та ставити цілі, щоб розвиватися. Розуміння технічних аспектів проекту допомагає мені краще координувати роботу команди розробників та приймати обґрунтовані рішення. Це також дає мені можливість більш ефективно розподіляти завдання та керувати ризиками.
Які були основні ризики та успішні моменти у розвитку проекту Arizona RP?
Валентин Гоменюк: Розробка гри завжди пов’язана із ризиками. Один із ключових ризиків – це забезпечення балансу та справедливої взаємодії між ролями у грі, її популярність, постійна новизна. Технічні проблеми, пов’язані з оновленнями та підтримкою гри, також були викликом. Успіхами можна назвати формування нами якісного підходу, який дозволив завоювати велику спільноту гравців, вона досягла мільйона унікальних відвідувань на місяць, а також важливе вміння адаптуватися до змін та прагнути до вдосконалення.
Чи можете поділитися інсайдерською інформацією про подальший розвиток проекту Arizona RP?
Валентин Гоменюк: Ми завжди працюємо над покращенням гри. У планах у нас додавання нових ролей, місій та покращень в інтерфейсі. Ми також досліджуємо можливості адаптації до нових технологічних трендів. Наша мета – надати гравцям ще більш захоплюючий та унікальний ігровий досвід. Але найголовніше – ми працюємо над абсолютно новим проектом. Але подробиці зараз не повідомлю.
На яких ролях усередині гри Arizona RP ви самі насолоджуєтесь найбільше, граючи?
Валентин Гоменюк: Як творець, я часто відчуваю різні ролі для оцінки та покращення гри. Але однією із моїх улюблених ролей є поліцейський. Це дозволяє мені взаємодіяти з гравцями, створювати сюжетні лінії, що інтригують, і брати участь у створенні атмосфери в грі.
Ви змогли змішати формати MMO та RPG з full-stack розробкою та project management, досягнувши шестизначних цифр. Як вам вдалося досягти таких вражаючих результатів і могли б ви дати пораду менеджерам-початківцям проджект?
Валентин Гоменюк: Моя порада така: визначте чітке бачення та цілі, це буде вашим компасом протягом усього процесу розробки, складіть детальний план проекту, розділіть проект на фази, визначте ключові завдання та встановіть терміни. Використовуйте методологію управління проектом, такі як Agile або Waterfall, залежно від характеру вашого проекту.
Щодо успіху, то він був досягнутий завдяки завзятій праці, відданості та чудовій команді. Ми завжди прагнули до вдосконалення та були готові адаптуватися до змін. Комбінування форматів та навичок дозволило нам створити унікальний проект, який знайшов відгук у гравців.
Дякую, Валентине.