Instagram тестує корисний інструмент для підприємців

Бренди зможуть обробляти повідомлення через сторонні додатки.

Facebook додає підтримку Instagram в свій Messenger API. Це дозволить брендам і компаніям обробляти повідомлення в Instagram через сторонні додатки.

API дозволить брендам обробляти повідомлення з розділу “Магазини” і ті, які відправляють у відповідь на Сторіс, наприклад, в одному місці. Крім того, це дозволять підприємствам негайно відповідати на загальні питання клієнтів за допомогою автоматизації процесу, пропонуючи у разі необхідності підключити менеджера. Альфа-тестування цієї функції показало, що бренди поліпшили швидкість відгуку в Instagram до 55%.

Поки що остання версія Messenger API знаходиться на стадії закритого бета-тестування. Серед компаній, які тестують його, Adidas, Amaro, Glossier, H&M, MagazineLuiza, Michael Kors, Nars, Sephora і TechStyle Fashion Group.

Відзначимо, раніше компанії могли відповідати на запити клієнтів лише за допомогою програми Instagram і через єдиний поштовий ящик для бізнесу Facebook. Це рішення не підходило для великих бізнесів з великим обсягом повідомлень.

Джерело engadget

Не пропустіть