Instagram тестує новий домашній екран з вкладками для покупок і Reels

Facebook-іфікація Instagram триває.

Instagram тестує нові макети для свого домашнього екрану, які приносять спеціальні розділи для покупок і Reels.

Всі три макета трохи різні. В одному з них Reels замінює вкладку «Огляд», а «Покупки» замінюють розділ «Активність» (а «Огляд» і «Активність» переміщаються в верхній правий кут додатка, поруч з поштовою скринькою). У третьому варіанті Instagram поміщає всі шість ярликів — «Додому», «Огляд», «Reels», «Магазин», «Активність» та «Профіль» — на нижню панель, а ярлик для створення нової публікації переміщається у верхній правий кут.

Instagram раніше тестував аналогічний макет в Індії, Бразилії, Франції та Німеччині.

Джерело engadget

Не пропустіть