В Instagram з’явилися спеціальні функції, які створені аби підтримати маленькі локальні бренди з різних сфер, повідомляють розробники. Вони повинні допомогти малим бізнесам, які страждають через наслідки пандемії коронавірусу.
Компанії зможуть ділитися з клієнтами, які поки не можуть відвідати їх заклад, подарунковими картами і стікерами для збору пожертвувань. Також була спрощена можливість замовлення їжі. Подарункові карти будуть продаватися по кліку на спеціальну кнопку в профілі. А збір коштів відкриватиметья в Facebook.
На думку розробників, функції полегшать маленьким локальним брендам контакт з аудиторією і піднімуть продажі: «Для деяких компаній кожна продаж істотна».
Поки що функції доступні лише мешканцям США і Канади, проте скоро повинні з’явитися у користувачів по всьому світу.