Huawei хоче, щоб бренд Honor став його найбільшим конкурентом

Раніше цього місяця підтвердилися невтішні чутки: компанія Huawei продала свій бренд Honor консорціуму китайських компаній. Вчора засновник Huawei Рен Чженфей зізнався на форумі співробітників компанії, що продаж був необхідний через те, що компанії знаходилися «під величезним тиском через постійну недоступність необхідних технічних елементів».

Рен додав, що Huawei могла б подолати труднощі, але вирішила продати Honor, щоб співробітники, а також її дистриб’ютори, не втратили роботу, якщо канали продажів вичерпаються.

«Зіткнувшись з новою хвилею нападок з боку США, ми нарешті усвідомили, що американські офіційні особи не намагалися нас виправити. Вони хотіли нас вбити», — зауважив Чженфей.

За словами Чженфея, незалежність Honor вивільнить потенціал цієї компанії і дозволить захиститися від американських санкцій. Він також хоче, щоб Honor стала найбільшим конкурентом Huawei.

«Як тільки ми остаточно розійдемося, ніяких закулісних відносин з Honor не буде. Ми ставимося до відділення по-дорослому і будемо суворо дотримуватися правил і міжнародних норм», — заявив підприємець.

Очікується, що після того, як Huawei позбудеться від Honor, орієнтований на молодь бренд відновить офіційний доступ до програмного забезпечення та послуг американських фірм, зокрема Google Mobile Services. Як повністю незалежний бренд, Honor зможе виробляти нові телефони 5G з чіпами Qualcomm і MediaTek.