Браузер Google Chrome почне блокувати ресурсномістку рекламу, починаючи з кінця серпня. Таким чином Chrome може знизити навантаження на акумулятор телефону або домашню мережу.
«Нещодавно ми дізналися, що невелика частка відсотка реклами споживає непропорційну частина ресурсів пристрою, таких як акумулятор і мережеві дані, і користувач про це не знає», — заявив Google. — Така реклама може «висушувати» акумулятор, вичерпувати і так обмежені мережеві ресурси і коштувати грошей».
Якщо в оголошенні використовується занадто багато ресурсів, Chrome відобразить сторінку з помилкою у фреймі. Ось приклад, як це може виглядати:
Компанія Google заявила, що Chrome блокуватиме рекламу при наступних граничних значеннях: 4 МБ мережевих даних, 15 секунд використання ЦП в будь-який 30-секундний період або 60 секунд загального використання ЦП. За даними Google, тільки 0,3% рекламних оголошень перевищують цізначення, але ці оголошення «пожирають» 27% трафіку всієї реклами та 28% всієї навантаження CPU.
Заблокувати деякі ресурсомісткі оголошення в Chrome можна вже зараз завдяки функції «Інтенсивне втручання в рекламу», яку Google розгорнув в Chrome 80, випущеному раніше цього року.