YouTube підтвердив, що зараз широко впроваджує на своїй платформі функцію «Рекламна пауза». Так, це означає, що вам не тільки доведеться жити з безліччю реклами, яку не можна пропустити, але ви також почнете бачити рекламу на безплатній версії YouTube, коли ви ставите відео на паузу.
У своїй заяві для The Verge менеджер з комунікацій YouTube Олува Фалодун сказала, що компанія побачила сильну реакцію на «Рекламну паузу» на YouTube як з боку рекламодавців, так і з боку глядачів. «З того часу ми широко розгорнули її для всіх рекламодавців», – підтвердила вона.
YouTube вже деякий час тестує «Рекламну паузу». У квітні Філіп Шиндлер з Google поділився позитивними результатами експерименту, назвавши «Рекламну паузу» новим «безперервним» форматом, який з’являється, коли користувачі ставлять на паузу те, що вони дивляться. Залишається незрозумілим, чи призведе широке розгортання Pause-реклами до зменшення кількості звичайних рекламних пауз під час відтворення відео — хоча, чесно кажучи, це здається малоймовірним.
Користувачі YouTube вже бачать частішу «Рекламну паузу» на смарттелевізорах. Деякі навіть повідомляють, що бачать її у мобільному додатку YouTube. Після того, як компанія підтвердить це, це лише питання часу, коли «Рекламна пауза» стане новою нормою для користувачів YouTube.
Звичайно, ви завжди можете підписатися на YouTube Premium, якщо хочете позбутися реклами на платформі. У цьому й полягає весь задум — змусити користувачів платити за контент так чи інакше.