Google вдосконалює функцію «Про це зображення», щоб користувачі могли перевірити, чи було зображення створено або відредаговано за допомогою штучного інтелекту. Ці зміни є частиною глобальної ініціативи щодо прозорості контенту, яку розробила коаліція C2PA. До цієї коаліції входять технологічні гіганти Amazon, Meta та OpenAI, хоча не всі вони ще впровадили ці стандарти.
Оновлена опція «Про це зображення» тепер доступна в Google Search. Щоб скористатися нею, достатньо натиснути на три вертикальні крапки над будь-якою фотографією, знайденою в пошуку. Цей інструмент дозволяє переглядати метадані зображення або відео, що допомагає визначити, чи зроблені вони на реальну камеру, чи змінені за допомогою ШІ.
Google активно співпрацює з C2PA (Коаліція з питань походження та автентичності контенту), щоб впровадити стандарти, які допоможуть ідентифікувати ШІ-контент. Це важливий крок у боротьбі з дезінформацією, особливо враховуючи, що все більше платформ впроваджують штучний інтелект у свої продукти.
TikTok уже додав подібну технологію для відео, а YouTube планує зробити те саме найближчим часом.
Google продовжує підтримувати глобальне маркування та регулювання штучного інтелекту. У 2023 році компанія представила SynthID — інструмент для водяного знаку, який допомагає відстежувати ШІ-контент. Цей інструмент використовує технологію Imagen для створення цифрових міток на зображеннях.
Крім цього, Google запровадив обмежені вимоги до маркування ШІ-контенту на YouTube і зобов’язався протистояти дипфейкам у Google Search.
Не відстає й Meta Platforms, яка оголосила, що почне позначати зображення, створені іншими компаніями за допомогою ШІ. Такі зображення матимуть невидимі маркери, які допоможуть ідентифікувати їх на Facebook, Instagram та Threads.