Компанія Google вирішила відмовитися від використання сторонніх cookie-файлів в своєму браузері. Це рішення може змінити базові принципи роботи онлайн-реклами.
Google запускає пробну версію своєї технології Federated Learning of Cohorts для розробників. Вона також відома як FLoC або Death Itself. FLoC — це заміна стороннім cookie-файлам, які збирають дані на основі поведінки груп інтернет-користувачів (званих когортами) для створення релевантної онлайн-реклами.
«З FLoC ваш браузер визначає, яка когорта найбільш точно відповідає вашій нещодавній історії перегляду веб-сторінок, групуючи вас з тисячами інших людей, у яких є схожі історії перегляду, — написав менеджер з продукту Google Privacy Sandbox Маршалл Вейл. Ідентифікаційний номер когорти — єдине, що надається за запитом сайту. Він відрізняється від сторонніх файлів cookie, які дозволяють компаніям відстежувати вас індивідуально на різних сайтах».
Компанія пообіцяла зробити когорти на основі FLoC доступними для публічного тестування її рекламних сервісів, зокрема для рекламодавців, вже в другому кварталі. Тестувати технологію будуть серед невеликого відсотка користувачів в Австралії, Бразилії, Канаді, Індії, Індонезії, Японії, Мексиці, Новій Зеландії, Філіппінах і США.