Google зробив ще один крок в сторону того, щоб позбутися від сторонніх файлів cookie в Chrome. Вперше компанія оголосила про цей план 14 січня.
Інтернет-гігант почав тестувати так звані «токени довіри» (trust tokens), які дозволяють відрізняти ботів від реальних людей і таким чином протистояти шахрайству з рекламою. При цьому інформація, що дозволяє ідентифікувати окремих користувачів, розкриватися не буде.
Повністю позбавитися від сторонніх cookies компанія планує до 2022 року.
Тестування проходить якраз тоді, коли Google покращує прозорість реклами. Компанія вводить функцію «Про це оголошення». З її допомогою користувачі зможуть дізнатися офіційну назву рекламодавця, який розмістив оголошення. Спочатку функція буде доступна для медійних оголошень на рекламних місцях, придбаних в сервісах «Google Реклама» і «Дисплей та відео 360». На інших платформах вона буде вводитися протягом наступного року.