Google створює чат-ботів з ШІ на основі знаменитостей та інфлюенсерів

Як повідомляється, Google створює нових чат-ботів зі штучним інтелектом на основі знаменитостей та інфлюенсерів YouTube. Ідея не нова – стартапи на кшталт Character.ai та компанії на кшталт Meta вже випускали подібні продукти – але й стратегія Google у сфері ШІ поки що не є такою.

Чат-боти зі знаменитостями від Google працюватимуть на базі сімейства великих мовних моделей Gemini, повідомляє The Information, яке опублікувало цю новину в понеділок. Компанія намагається налагодити партнерські стосунки з впливовими особами та знаменитостями, а також працює над функцією, яка дозволить людям створювати власних чат-ботів, просто описуючи їхні особисті якості та зовнішність – те, що вже дозволяє робити Character.ai. Цікавий факт: Ноам Шазір, один зі співзасновників Character.ai, є колишнім інженером Google та одним із творців “трансформерів”, фундаментальної технології, яка зробила можливим сьогоднішній генеративний ШІ.

Поки що не зрозуміло, з якими знаменитостями чи впливовими людьми Google може співпрацювати. Наприклад, чат-боти Meta засновані на таких особистостях, як зірка TikTok Чарлі Д’Амеліо, феномен YouTube Mr. Beast, Snoop Dogg та Періс Хілтон, а персонажі Character.ai включають політиків, філософів, вигаданих персонажів і навіть об’єкти, такі як шматок сиру, який розмовляє. Повідомляється, що проєкт Google очолює давній керівник на ім’я Райан Гермік, який працював над Google Doodles, а також команда з десяти осіб.

Також схоже на те, що боти Google можуть бути лише експериментом – згідно з повідомленням, боти можуть з’явитися лише на Google Labs, вебсайті компанії для експериментальних продуктів, замість того, щоб бути доступними ширше.

Незрозуміло, чому Google робить це. Чат-боти Meta зі штучним інтелектом, засновані на знаменитостях, так і не стали популярними, попри те, що компанія вбудовувала їх у кожен свій продукт. Як зазначає The Information, чат-бот компанії на основі Снуп Дога має лише 15 000 підписників в Instagram порівняно з 87,5 мільйонами підписників, які стежать за репером-людиною.