Google Stadia споживає шалену кількість трафіку

Вчора, 19 листопада, був запущений ігровий стрімінговий сервіс Google Stadia, але ніякого захоплення у геймерів або журналістів профільних видань не викликав.

Користувачі розкритикували проект за величезну кількість проблем в роботі сервісу і за велику затримку, яка не дозволить насолоджуватися активними іграми в повній мірі. Власне, про це багато говорили і до релізу Google Stadia – транслювати ігри з сервера на екран користувача завдання не з легких, особливо коли це стосується картинки у високій якості і з високою роздільною здатністю. Фахівці Google обіцяли, що ніяких проблем не буде, але на ділі затримка дійсно пристойна і грати некомфортно.

На жаль, на цьому недоліки проекту не закінчилися. Журналісти західних профільних видань провели детальне тестування сервісу і виявилося, що Google Stadia споживає величезні обсяги інтернет-трафіку. Наприклад, в 1080р (Full HD) на частоті 60 кадрів в секунду споживається приблизно 119 МБ в хвилину. Тобто, близько 7 ГБ трафіку в годину – такі дані отримали журналісти з GamesBeat. А співробітники Digital Trends провели тестування на Google Pixel 3a і витратили 10,2 ГБ на годину гри, тобто ще більше. А це досить пристойний обсяг споживаного трафіку, та ще й не в максимальному розмірі.

Тести в 4К показали якісь неймовірні цифри. Спочатку журналісти повідомляли, що Google Stadia в 4К на 60 к/с споживає 15 ГБ трафіку, але пізніше з’явилася більш точна цифра – 20 ГБ за годину гри. Та й самі співробітники підрозділу компанії Google, які займаються стрімінговим сервісом, повідомляють про 20 ГБ трафіку в годину на максимальній якості зображення. Ненажерливість проекту сильно вдарить по користувачам США, які до сих пір користуються інтернетом з лімітом на інтернет-трафік в місяць. Деякі стандартні тарифи, наприклад, дозволять пограти 50 годин в місяць, після чого трафік просто закінчиться.