Компанія Google заявила, що планує припинити продаж реклами, заснованої на індивідуальній історії перегляду веб-сторінок користувача. Це серйозна зміна для основної бізнес-моделі технологічного гіганта.
Крім того, компанія не буде створювати ніяких інструментів для відстеження конкретних даних в її продуктах в майбутньому.
«Люди не повинні погоджуватися з тим, що їх відстежують в інтернеті в рекламних цілях, а рекламодавцям не потрібно відстежувати окремих користувачів, щоб отримати переваги від цифрової реклами», — написав менеджер з продуктів Google Девід Тьомкін в блозі компанії.
Для показу релевантної реклами пошуковий гігант планує використовувати API, що зберігають конфіденційність, такі як «Federated Learning of Cohorts API» (FloC). Тьомкін також повідомив, що компанія може використовувати методи відстеження інших компаній, зокрема графіки на основі адрес електронної пошти.
Цей крок може викликати негативну реакцію з боку рекламодавців, так як багато хто використовує технології відстеження для таргетингу реклами, вимірювання її ефективності та запобігання шахрайству, пише WSJ. За даними консалтингової компанії Jounce Media, в 2020 році на частку Google припало 52% світових витрат на цифрову рекламу.