Компанія Google запустила нову функцію доповненої реальності. Вона створена для тих, хто хоче купити помаду і тіні для повік, не виходячи з дому.
Технологічний гігант об’єднався з ModiFace і Perfect Corp, щоб розгорнути функцію, яка дає користувачам можливість віртуально приміряти макіяж прямісінько з результатів пошуку.
Зокрема нова функція надасть доступ до косметики від L’Oreal, MAC Cosmetics, Black Opal і Charlotte Tilbury. Користувачі зможуть побачити, як виглядають різні тіні для повік і помади на фотографіях моделей з різним відтінком шкіри або випробувати їх на собі.
Компанія запевняє, що віртуальна “примірка” макіяжу не вважається форматом реклами, і бренди, чия косметика представлена в Пошуку, не платять Google за те, щоб вони були частиною цієї функції.
Крім того, Google додасть в сервіс Google Shopping рекомендації інфлюенсерів, а також експертів. Вони з’являться для товарів, які стосуються краси, одягу, будинку і саду.
Функції доступні в додатку Google для iOS и Android.