Google Chrome тестує ШІ-інструмент для оцінки онлайн-магазинів в реальному часі

Google, схоже, розробляє нову функцію для браузера Chrome, яка дозволить користувачам отримувати короткі AI-згенеровані підсумки оглядів онлайн-магазинів. Ця інновація має допомогти швидше оцінювати надійність продавців.

Користувач X (раніше Twitter) із ніком Leopeva64 виявив експериментальну функцію під назвою “Огляди магазинів” у спливаючому меню інформації про сторінку в адресному рядку браузера. Хоча наразі функція недоступна, її опис свідчить, що вона створюватиме огляди на основі даних із незалежних сайтів, таких як Trust Pilot, ScamAdvisor і сам Google.

Ці платформи дозволяють користувачам залишати відгуки про свій досвід покупок на різних сайтах, допомагаючи іншим зрозуміти, чи варто співпрацювати з конкретним магазином.

За словами Leopeva64, окрім зведеного огляду, нова функція може мати кнопку для виклику окремої бічної панелі. У цій панелі, ймовірно, будуть зібрані всі відгуки користувачів, що дозволить отримати детальнішу інформацію про конкретний магазин.

Функція “Огляди магазинів” стане ще одним прикладом використання генеративного штучного інтелекту для створення коротких підсумків. Подібні інструменти вже застосовуються в Gmail для підсумовування листів і в багатьох інших AI-рішеннях.

Поки невідомо, коли ця функція стане доступною для широкого загалу, однак її інтеграція може значно полегшити онлайн-шопінг, роблячи його більш безпечним і прозорим.