У червні витрати на відеоігри в США склали 1,2 мільярда доларів. Це найбільша сума, витрачена в червні з 2009 року, і це на 26% більше, ніж минулого року.
Щорічні витрати на ігрове обладнання, програмне забезпечення і аксесуари досягли 6,6 мільярда доларів, повідомляє NPD Group. Це на 19% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, а також найвищий загальний показник з 2010 року.
Хоча в червні витрати на обладнання дещо знизилися, Nintendo Switch стала найбільш продаваною апаратною платформою, а бездротовий контролер Xbox Elite Series 2 – найбільш продаваним аксесуаром.
У трійку найбільш продаваних ігор 2020 року в США увійшли The Last of Us Part II, Call of Duty: Modern Warfare і Animal Crossing: New Horizons.
Ймовірно, на ці показники вплинула пандемія, яка змусила залишатися вдома мільйони людей по всьому світу.