Антимонопольне управління Франції вирішило не приймати ніяких превентивних заходів щодо Apple, яка готується до введення нової політики конфіденційності. Французький регулятор конкуренції відхилив запит численних рекламних компаній і видавців про блокування App Tracking Transparency.
У рішенні французького регулятора зазначається, що «на даному етапі відомство вважає, що введення політики App Tracking Transparency, судячи з усього, не є зловживанням домінуючого становища Apple на ринку, яке могло б призвести до нав’язування несправедливих умов трансакцій розробникам додатків».
Наглядовий орган, який також консультувався з французьким регулятором щодо захисту даних у цій справі, заявив, що все ще планує провести поглиблене розслідування оновлень. Сам регулятор планує вивчити, наскільки нововведення допоможуть Apple просувати свої сервіси і чи не зашкодить це ринку.
В Європі вже діють одні з найсуворіших законів про конфіденційність в світі, і, схоже, її регулюючі органи не планують відмовлятися від контролю за відстеженням даних громадян.
Що стосується Apple, то вона планує активувати нову політику конфіденційності в найближчі тижні. Нагадаємо, що після цього всі додатки, які хочуть відстежувати активність користувачів, повинні будуть запитати у них дозволу.