Facebook запускає нову рекламну кампанію, щоб переконати користувачів iPhone дозволити стежку за ними

Такі компанії, як Facebook, використовують різні дані про користувача для персоналізації реклами. В кінці минулого року компанія Apple анонсувала зміни конфіденційності, які змусять всіх розробників додатків запитувати в користувачів дозвіл на збір демографічних даних, інтересів і активності. Facebook був незадоволений цим, і, судячи з усього, це не змінилося.

Крім підготовки позову з обвинуваченням Apple в антиконкурентній поведінці, Facebook запускає нову рекламну кампанію, спрямовану на допомогу малому бізнесу у важкі часи. У четвер компанія випустила рекламний ролик зі слоганом «Хороші ідеї заслуговують того, щоб їх знайшли». Ролик закликає людей дозволити компаніям персоналізувати рекламу, щоб користувачам було легше знайти «хороші ідеї» і допомогти малому бізнесу.

В описі до відео зазначається:

«У світі повно хороших ідей. Тепер, завдяки персоналізованій рекламі, малі підприємства можуть знайти своє місце. Хороші ідеї заслуговують того, щоб їх знайшли».

Формулювання опису цього відео наводить на думку, що персоналізована реклама — це щось нове. Однак Facebook вже відстежував своїх користувачів раніше.

Відео отримало більше дизлайків, ніж лайків, а коментарі до нього відключені.

Джерело gsmarena

Не пропустіть