Перша пара «розумних окулярів» Facebook буде випущена наступного року під брендом Ray-Ban, заявив генеральний директор Марк Цукерберг під час свого виступу на Facebook Connect. Які функції отримає пристрій, неясно, але Facebook підтвердив The Verge, що він не буде класифікуватися як пристрій з доповненою реальністю і не отримає вбудованого дисплея.
Починаючи з цього місяця, компанія роздасть своїм співробітникам і підрядникам окуляри Project Aria для збору даних про рух очей, місцезнаходження, запису відео і аудіо. Носити пристрої будуть на території кампуса і в громадських місцях. Перераховані вище дані потрібні Facebook для розробки цих «розумних» окулярів. Відзначимо, що під час запису відео обличчя і номери машин будуть розмиватися.
Компанія багато років говорила про свої плани зі створення пристроїв AR, які нагадували б звичайну пару окулярів. Тепер Facebook оголосив про партнерство з Luxottica, виробником окулярів під брендом Ray-Ban.
Як в кінцевому підсумку будуть називатися AR-окуляри від Facebook, як вони будуть виглядати або скільки вони можуть коштувати, невідомо.