Facebook та Instagram для iPhone можуть стати платними

Компанія Apple нещодавно презентувала оновлення iOS до версії 14.5, яке передбачає новий підхід до приватності App Tracking Transparency, завдяки чому розробникам доведеться постійно запитувати дозвіл для таргетованої реклами. Після цього соціальні мережі Facebook та Instagram почали повідомляти користувачам, що відстеження активності та збір персональних даних дозволяє додаткам залишатися безкоштовними.

Нагадаємо, що коли ці зміни лише були анонсовані, найбільше проти них виступала саме компанія Марка Цукерберга. Представники Facebook тоді заявили, що це матиме негативний вплив на рекламний бізнес, а також купили в газетах рекламу, в якій критикувалися нові правила конфіденційності.

Що цікаво, у 2019 році компанія Facebook, не пояснивши ніяк такий крок, забрала гасло “Це безкоштовно і завжди буде безкоштовно” з головної сторінки соцмережі. Крім цього, слід згадати, як у 2018 році після скандалу з витоками даних Cambridge Analytica голова Apple звинуватив Facebook у торгівлі своїми користувачами.

Нагадаємо, що виручка Facebook за перший квартал цього року досягла 26.17 мільярдів доларів, що на 48 відсотків перевищує минулорічний показник. Тим часом чистий прибуток виріс на 94 відсотки – до 9.4 мільярдів доларів.