Facebook частково зняв заборону на рекламу масок для обличчя з тканини та інші немедичні маски, які прикривають обличчя, такі як бандани, наприклад. Вперше компанія ввела заборону на розміщення реклами для всіх форм масок для обличчя, в тому числі медичних і респіраторних, в березні у зв’язку з нестачею національних ресурсів.
Крім цього, березнева заборона була введена для захисту від шахрайства, вводячого в оману маркетингу та інших зловживань, так як Facebook не міг перевіряти кожну рекламу, що просуває засоби захисту від вірусу.
У квітні Центри з контролю за захворюваннями США скорегували своє керівництво з використання лицьової маски — людям тепер рекомендується носити їх на відкритому повітрі, в місцях зі скупченням людей і там, де важко тримати дистанцію. Рішення про зняття обмежень прийняте для того, щоб людям було легше знаходити і купувати захисні маски.
Проте існують деякі обмеження. По-перше, компанії або незалежні продавці повинні накопичити як мінімум чотиримісячну історію реклами в Facebook. По-друге, рекламу не зможуть розмістити продавці в тих країнах, де модератори спостерігали високий відсоток реклами, що рекламувала медичне приладдя під час тимчасової заборони. Компанія також забороняє будь-яку рекламу, яка містить формулювання, що стосуються здоров’я чи COVID-19.