Facebook не припинив критикувати зміни конфіденційності в iOS 14 і атакувати Apple. Компанія планує розмістити ще одну газетну рекламу в трьох популярних американських виданнях: The Wall Street Journal, New York Times і Washington Post.
Цього разу компанія фокусується на тому, як, на її думку, майбутнє нововведення вплине на користувачів у всьому світі. У повідомленні пояснюється, що, якщо невеликі веб-сайти, такі як кулінарні блоги, наприклад, не зможуть звести кінці з кінцями, розробники будуть змушені почати стягувати плату за підписку або додавати покупки в додаток. Це, за словами Facebook, зробить послуги інтернету більш дорогими і скоротить обсяг безкоштовного контенту високої якості.
Нагадаємо, вчора Facebook розмістив оголошення на всю сторінку, в якому стверджується, що малий бізнес не зможе націлювати налаштувати таргетовану рекламу, якщо Apple внесе зміни в iOS 14.
«Ми вважаємо, що це просте питання захисту наших користувачів. Користувачі повинні знати, коли їх дані збираються і передаються іншим додаткам і веб-сайтам, і у них повинен бути вибір, вирішити це чи ні », — заявила компанія Apple.
Ви можете прочитати нове оголошення Facebook нижче:
Очікується, що його опублікують у виданнях завтра.