Facebook почав рекламну війну проти Apple

Facebook розкритикував зміни конфіденційності в iOS 14.

Компанія Facebook почала рекламну кампанію проти технологічного гіганта Apple. На сторінках відомих американських медіа компанія розмістила оголошення, яке критикує політику Apple. Facebook стверджує, що малий бізнес постраждає, якщо не зможе використовувати таргетовану рекламу.

Нагадаємо, Apple хоче дати власникам iPhone і iPad можливість обирати, чи зможуть рекламодавці відслідковувати їхню активність. У своєму оголошенні, яке компанія Facebook розмістила у виданнях The New York Times, The Wall Street Journal і The Washington Post, вона стверджує, що «захищає малий бізнес від Apple в усьому світі».

В рекламному оголошенні стверджується, що якщо компанія змінить свою політику, малий бізнес не зможе знаходити клієнтів і налаштовувати таргетинг за допомогою персоналізованої реклами. Якщо вони не зможуть цього зробити, їх продажі впадуть, що «посилить багато проблем, з якими вони стикаються прямо зараз», стверджує компанія.

Про те, що Apple хоче, щоб розробники просили дозвіл, перш ніж вони будуть відстежувати активність користувачів в мобільних додатках або на сайтах, було оголошено в червні. Спочатку нововведення повинні були випустити восени із запуском iOS 14. Через два місяці Facebook розкритикував зміни, заявивши, що це «зашкодить багатьом розробникам і видавцям в і без того важкі часи». У вересні Apple вирішила перенести зміни політики на наступний рік, після чого вона розкритикувала Facebook за бажання збирати якомога більше даних про користувачів iOS.

Джерело engadget

Не пропустіть