Facebook інвестує 100 мільйонів доларів у журналістику

У вигляді грантів і витрат на рекламу.

Facebook пообіцяв інвестувати 100 мільйонів доларів в новинну індустрію, оскільки пандемія коронавірусу потребує точної звітності, як ніколи раніше.

Очікується, що видавці постраждають від економічних наслідків спалаху нового коронавірусу через те, що рекламодавці скорочують витрати, зазначає видання. Агенство Reuters повідомило, що вірус може обійтися рекламній індустрії США в мільярди доларів втраченого доходу. Водночас якісна і точна звітність важлива як ніколи, оскільки дезінформація про вірус поширюється в Інтернеті рушійною силою.

Різномаїття дезінформації змусило Snopes — організацію, яка перевіряє факти — згорнути власне виробництво контенту, інакше керівництво ризикує перевантажити персонал.

Згідно зі звітом видання The Verge, 25 мільйонів доларів Facebook виділить у вигляді грантового фінансування місцевих новин в рамках проекту журналістики Facebook, решта 75 мільйонів надійдуть у вигляді «додаткових витрат на маркетинг» для новинних організацій по всьому світу.

«Якщо людям потрібно більше доказів того, що місцева журналістика є життєво важливою державною службою, вони отримають її зараз», — йдеться в пресрелізі Facebook.

Facebook повідомляє, що планує видати гранти видавцям, які потребують їх найбільше всього і які знаходяться в найбільш постраждалих частинах світу. Ініціатива почалася минулого тижня.

На початку 2019 року Facebook також пообіцяв витратити 300 мільйонів доларів на новинні програми, партнерські відносини та контент. Суму повинні були інвестувати протягом трьох років.

Джерело TheVerge
Не пропустіть