Facebook і Microsoft підвели підсумки конкурсу з боротьби з діпфейками

У вересні минулого року компанія Facebook запустила конкурс на розробку автономних алгоритмічних систем для виявлення deepfakе-відео. Тепер представики платформи готові розповісти про найбільш вдалі розробки.

Конкурс обійшовся Facebook в 10 млн доларів; було найнято 3,5 тис. акторів (були й досить відомі) для створення тисяч відеороликів. Всього в конкурсі взяли участь 2114 розробників, які створили понад 35 тисяч моделей.

Оцінювали ефективність алгоритмів двома способами: в першому використовувався заздалегідь наданий розробникам тестовий датасет, а в другому — закритий і ускладнений (в ньому використовувалися відео з рухомими рядками, фільтрами і акторами, які частково прикривали обличчя).

Модель переможця конкурсу змогла визначити підроблені матеріали в рекордних 82% випадків.

На сторінці проекту на Kaggle також оголосили, що розробники, які посіли перші п’ять місць в двох турнірних таблицях, отримають на всіх мільйон доларів на подальші розробки. Також організатори виклали у відкритий доступ датасет, який використовувався розробниками для навчання моделей.