Facebook частково розкриває механізм роботи алгоритму рекомендацій контенту

Рекомендації — це внутрішнє зведення правил Facebook для рекомендованого контенту.

Facebook і Instagram намагаються відкрити завісу над тим, що довгий час було однією з найменш вивчених частин платформи — механізм роботи того, як соцмережі рекомендують контент. Компанія Facebook Inc, яка володіє обома платформами, намагається спростувати твердження про те, що її рекомендаційні системи винні в тому, що люди стикаються з тривожним, небажаним, небезпечним та оманливим контентом.

Відзначимо, що в оприлюдненій документації, з якою можна ознайомитися в довідковому центрі Facebook і довідковому центрі Instagram, лише в загальних рисах описано, як саме алгоритми соцмереж працюють для фільтрації контенту, сторінок, груп і подій для рекомендацій користувачеві. По суті, ці рекомендації є внутрішнім зведенням правил Facebook для визначення того, який тип контенту «має право» відображатися в додатку на видному місці.

Представник Facebook відзначає, що пропозиції персоналізовані «на основі контенту, до якого ви проявили зацікавленість, і дій, які ви здійснюєте в наших додатках». Пропозиції можуть відображатися у вигляді сторінок, які можуть вам сподобатися, повідомлень «Рекомендовано для вас» в стрічці новин, людей, яких ви можете знати, чи груп, до яких ви можете приєднатися. Пропозиції Instagram відображаються в Instagram Explore, Accounts You May Like і IGTV Discover.

У керівництві також докладно описується тип контенту, який Facebook блокує з рекомендацій на всій своїй платформі. Зокрема, перераховані п’ять категорій контенту, які «можуть не відповідати критеріям рекомендацій» — «небажаний» контент, що не порушує правила компанії, але який з тих чи інших причин не подобається Facebook, наприклад, «фотографії людей в прозорому одягу». До списку також входить спамерських контент, клікбейт та інше. Правила Instagram аналогічні.

Ще одна нерекомендована категорія — контент, який перешкоджає «здатності Facebook створювати безпечне співтовариство». Це, наприклад, контент, присвячений нанесенню собі шкоди, розладам харчової поведінки, насильству, а також сексуально відвертий контент.

Facebook також повідомив, що не рекомендує делікатний або неякісний контент, а також публікації, які містять дезінформацію.

Джерело engadget

Не пропустіть