Компанія Epic Games минулоріч показала новий інструмент створення реалістичних персонажів для ігор. Він був названий MetaHuman. Однак ним вирішили скористатися археологи.
Зокрема, над процесом працювала професорка фізичної ангропології Белградського університету Софія Стефанович з колегами, а також представники науково-дослідної компанії 3Lateral, що входить до складу Epic Games.
Завдяки цьому інструменту вченим вдалося відтворити не тільки зовнішній вигляд нашого предка, але і його міміку.
“Щоб розпочати реконструкцію, команді потрібно було створити точну фізичну копію доісторичного черепа, щоб зберегти цілісність оригіналу. Під керівництвом археолога та спеціаліста з 3D-сканування Югослава Пендича з Інституту BioSense в Нові-Саді, Сербія, команда почала відтворювати доісторичні риси обличчя шамана, фіксуючи сотні 2D-зображень за допомогою сканера Peel 2CAD-S. Потім вони були зшиті разом за допомогою RealityCapture, щоб сформувати 3D віртуальну модель, яку потім надрукували на 3D для створення фізичної моделі”, – йдеться у повідомленні.