Ціноутворення на ринку електрокарів останнім часом стає дуже неприємним для клієнтів. Уряди різних країн вводять різні програми для стимулювання переходу на електромобілі, а ціни на них ростуть. У цьому звинувачують, в основному, інфляцію і проблеми з ланцюгами поставок, але оплата, зрозуміло, лягає на плечі клієнта.
На жаль, зараз до ряду виробників, що підвищують ціни на електрокари, приєдналась і Ford. Нагадаємо, що коли Ford F-150 Lightning був вперше анонсоваий, ціна стартувала з лише 39974 доларів за Pro-версію, принаймні така ціна була рекомендована самою компанією Ford. Зараз рекомендована ціна була підвищена до 47974 доларів, тобто ріст ціни склав 7000 доларів, або 17.5 відсотків.
Слід зазначити, що ціни зросли на всі варіації. Так, для версії XLT ціна зросла 59474 з 52794 доларів, для XLT High – 68474 з 62474 доларів, для XLT High Extended Range – 80974 з 73974 доларів, для Lariat – 74474 з 67074 доларів, Lariat Extended Range – 85974 з 77074 доларів, а для Platinum Extended Range – 96874 з 92669 доларів. Ford намагається пом’якшити таке зростання завдяки включенню Pro Trailer Hitch Assist у всі моделі, а також заявляє, що запас ходу F-150 збільшилась на додаткові 10 миль.
Крім цього, для американських клієнтів незабаром перестануть бути доступними розширені федеральні податкові кредити на електрокари у випадку F-150 Lightning. Так, новими вимогами передбачено виробництво основної частини акумуляторів на території США. Ford зараз використовує акумулятори SK Innovation, що виготовляються у штаті Джорджія, але незабаром перейде на LFP, що постачаються CATL з Китаю, і тоді Ford F-150 перестануть підпадати під вимоги.
По суті, тепер єдина хороша новина для клієнтів полягає у тому, що компанія Ford виконає всі раніше залишені замовлення за старою ціновою політикою. Перехід на акумулятори від LFP має пройти у 2024 році, а деякі базові моделі отримують їх вже. Це означає, що для стартових моделей у США вже будуть недоступні податкові кредити.