Багато людей стикаються з проблемами, пов’язаними з автоматичним розсиланням рекламних повідомлень.
Найбільш популярним способом розповсюдження спаму є розсилка електронною поштою — різні сайти надсилають комерційні та рекламні пропозиції. Але часто пошта відфільтровує їх до окремої папки, і вони не потрапляють нам на очі.
Але спам, який приходить по SMS, в месенджерах, або надходить у вигляді дзвінків на телефон — ось цей той вид нав’язливої реклами, якого хочеться позбутися.
Часто люди самі погоджуються на автоматичне розсилання повідомлень, коли, наприклад, реєструються на сайтах або торгових платформах, і не знімають галочку у відповідному пункті.
Але найголовніший збиток від спаму, крім психологічного, це уповільнення роботи пристрою та засмічення пам’яті. Зрозуміло, ще є листи від спамерів, які можуть бути фішинговими, містити віруси та шкідливе програмне забезпечення.
Щоб убезпечити свій пристрій, слід вжити таких дій:
Обережно розповсюджуйте адресу своєї електронної пошти чи номер телефону. Не публікуйте їх без потреби на публічних веб-сайтах, форумах, сервісах. Особливо, якщо йдеться про e-mail, до якого прив’язані ваші офіційні облікові записи. Для реєстрації на різних ресурсах слід створити окрему пошту, яку буде не шкода.
У жодному разі не відповідайте на спам, не переходьте за посиланнями, які зберігаються у повідомленнях від невідомих адресантів.
Перевірте, чи у вашій поштовій скриньці налаштовано функцію фільтрації спаму. Зазвичай вона підключена автоматично. Однак іноді перевіряйте папку «спам», оскільки туди помилково може потрапити важливий лист.
Не забувайте про встановлення антивірусного програмного забезпечення, яке має функцію розширеного захисту від спаму.