Експерти розповіли, як соціальні мережі стежать за користувачами

Спеціаліст з просування соціальних медіа Євгенія Куліш розкрила спосіб стеження соцмереж за користувачами.

За її словами, будь-яка дія користувача в мережі можна описати алгоритмами під налаштування реклами. Експерт нагадала про ситуації, коли після обговорення будь-якого товару його реклама виходить на сторінці в соціальній мережі.

Куліш пояснила, що це загальний алгоритм для поширення реклами у всіх соцмережах і на всіх платформах. «Для реклами в Instagram виставляються певні настройки через Facebook, вони ранжуються в залежності від бюджету: чим більше грошей ви заливаєте в покази реклами, тим точніші налаштування можете виставляти», – розповіла фахівець. Вона додала, що за таким принципом реклама працює всюди.

У грудні 2019 року співробітники компанії Facebook пояснили, чому стеження за користувачами ведеться навіть в тому випадку, якщо служби GPS на пристрої відключені. Представники популярної соціальної мережі пояснили, що фіксація місця розташування користувачів відбувається завжди і автоматично. Тотальний контроль необхідний для таргетування реклами. Сервіси Facebook здатні отримувати дані про локації за IP-адресами або навіть з відміток на фото.

Кілька років тому користувачі Reddit звернули увагу на відео з доказами стеження Facebook за користувачами. У ролику демонструється, як соцмережа підслуховує побутові бесіди користувачів.


Не пропустіть