Вважається правилом хорошого тону, якщо телефон не відволікає від розмови, немає постійних дзвінків, тому краще прибрати його зі столу під час важливої зустрічі, розповів агентству керуючий партнер комунікаційного агентства B & C Agency Марк Шерман.
“У той же час сповіщення можна отримувати на годинник, щоб постійно не перевіряти телефон, і щоб у співрозмовника не склалося відчуття того, що його візаві кудись поспішає або зайнятий іншими справами”, – порадив експерт.
За його словами, телефон краще покласти в кишеню або сумку і тим самим показати співрозмовнику, що вся увага зосереджена тільки на ньому.
“При цьому нічого страшного не станеться, якщо ви викладете телефон на стіл, адже цей гаджет останнім часом став невід’ємною частиною спілкування людини. Більш того, якщо співрозмовник – ваш потенційний клієнт, і він побачить, що під час зустрічі ви відповідаєте іншим клієнтам, він буде розуміти, що і його запити завжди будуть пріоритетними “, – підсумував Шерман.