Як провідний світовий виробник ігрових консолей, компанія Sony займає непохитну позицію завдяки PlayStation 5 та своєму ігровому бізнесу. Продажі PS5 продовжують зростати з моменту її запуску в 2020 році, а підрозділ PlayStation працює над зміцненням своїх лідерських позицій в ігровому бізнесі. Однак ніхто, включно з генеральним директором Кенічіро Йошида, не може дати однозначної відповіді щодо того, як він розвиватиметься в майбутньому. Нещодавно в інтерв’ю Norges Bank Investment Management Йошида розповів про свої перспективи щодо майбутнього ігор для PlayStation у коротко-, середньо- та довгостроковій перспективі.
“Ігри будуть скрізь, – сказав Йошида. “Користувачі зможуть без проблем грати у свої улюблені ігри будь-де і будь-коли, де є обчислювальна потужність. PlayStation залишиться нашим основним продуктом, тому що ми розширимо ігрові можливості на ПК, мобільні пристрої та хмару”.
Відповідаючи на запитання про тенденцію розвитку сервісів підписки на ігри, Йошида підтвердив їхню цінність, але не вважає, що вони є універсальним рішенням для всіх гравців.
“Зазвичай люди грають лише в одну гру за раз, – сказав він, – тому модель підписки на кілька ігор за принципом “все, що можна з’їсти” може виявитися не такою вже й цінною порівняно з послугою потокового відео”. Тому PlayStation Network запропонує збалансовану або гібридну послугу підписки: як підписку, так і модель з оплатою за контент”.
Нарешті, відповідаючи на питання, як нещодавнє придбання Activision Blizzard компанією Microsoft вплине на напрямок розвитку PlayStation, Йошида не розкрив багато чого, лише сказавши, що Sony продовжить наполегливо працювати над тим, щоб надати членам PlayStation можливість грати в найкращі ігри.
Він сказав
“Здорова конкуренція життєво необхідна для розвитку ігрової індустрії, і в Sony ми вважаємо, що важливо надавати гравцям різні способи гри… ми будемо продовжувати працювати в цьому напрямку”.