Dyson представляє свій скасований електромобіль

Раніше інсайдери повідомляли, що компанія Dyson працює над власним електромобілем, а тепер його нарешті продемонстрували. Це сталося в інтерв’ю про сера Джеймса Дайсона для видання The Times.

Засновник компанії показав електрокар під кодовою назвою «N526» – це семимісний кросовер із запасом ходу 965 кілометрів. Такого показника вдалося досягти переважно завдяки запатентованим твердотілим батареям, які здатні забезпечувати такі характеристики «навіть морозної лютневої нічі при швидкості 110 км / год на автомагістралі з увімкненим обігрівачем і радіоприймачем».

Незважаючи на вагу в 2,6 тонни, алюмінієвий електромобіль Dyson може розігнатися від 0 до 100 км / год всього за 4,8 сек, а його максимальна швидкість досягає 200 км / год. Під капотом «N526» два електродвигуни потужністю 200 кВт, а це приблизно 536 к.с. У русі електрокар продемонстрував сам Джеймс Дайсон у спеціальному закритому комплексі.

Прототип зовні нагадує сучасну версію Range Rover. Приблизні габарити кросовера, за словами видання The Times, близько 5 метрів в довжину, два метри в ширину, а висота – 1,7 метра. У салоні встановлені компактні крісла з сегментованими подушками і підголівниками. Відзначається, що вони забезпечують відмінну підтримку попереку. Приладова панель електромобіля виконана в мінімалістичному дизайні.

The Times відзначає, що проект цього електрокара обійшовся Dyson у понад 600 мільйонів доларів. На відміну від великих автовиробників, у компанії Джеймса Дайсона немає парку прибуткових автомобілів із двигуном внутрішнього згоряння, щоб компенсувати такі величезні втрати. Кожен такий електромобіль повинен був заробити близько 180 000 доларів, щоб забезпечити беззбитковість.

Незважаючи на те, що розробка електрокара зупинена, команда з 500 чоловік вже працює над різними іншими проектами, а компанія відкрита для пропозицій, щоб дозволити іншим автовиробникам використовувати їхню твердотільную технологію батарей, які більш ефективні за сучасні літій-іонні елементи. На питання, чи спробує Dyson коли-небудь знову зайнятися електромобілями, глава компанії відповів, що лише в тому випадку, якщо це стане комерційно життєздатним.