Компанія Xiaomi офіційно презентувала на міжнародному ринку свій новий бюджетний смартфон Redmi 10, який виділяється дизайном, що нагадує суміш Redmi K40 (фронтальна панель) та Xiaomi Mi 10 Ultra (задня панель, особливо блок основної камери). Що важливо, ціна при цьому стартує з позначки в 180 доларів.
Характеристики Redmi 10
Модель отримала IPS-дисплей з роздільною здатністю FullHD+, діагоналлю 6.5 дюйма та частотою оновлення 90 Гц, у який врізана фронтальна камера з роздільною здатністю 8 МП. На задній панелі розташована основна квадрокамера з головним сенсором 50 МП, ультрашироким 8 МП, макро 2 МП та датчиком глибини 2 МП.
За роботу смартфона відповідальний чіпсет MediaTek Helio G88, в парі з яким працює оперативна пам’ять об’ємом від 4 ГБ до 6 ГБ, при цьому об’єм внутрішньої пам’яті складає від 64 ГБ до 128 ГБ. За автономність відповідальний акумулятор об’ємом 5000 мАг, у якого є підтримка зарядки потужністю 18W. Окрім цього, є підтримка реверсивної зарядки потужністю 9W.
Смартфон оснащений стереодинаміками, сканером відбитків пальців на боковій грані та мініджеком 3.5 міліметра, є підтримка NFC для безконтактної оплати в залежності від ринку. З коробки модель поставляється з операційною системою Android 11 та оболонкою MIUI 12.5. Товщина корпусу смартфона складає 8.92 міліметра, маса – 181 грам.
Ціни та висновки
Redmi 10 буде доступний за ціною від 179 доларів за версію з 4 ГБ оперативної та 64 ГБ внутрішньої пам’яті, за подвоєний об’єм внутрішньої пам’яті слід буде заплатити 199 доларів. За версію з 6 ГБ оперативної та 128 ГБ внутрішньої пам’яті слід буде заплатити 219 доларів. Модель поступить у продаж вже 20 серпня у сірому, голубому та білому кольорах.
В цілому Redmi 10 можна назвати дуже непоганим варіантом для покупки, особливо враховуючи його дизайн, який робить модель однією з найбільш привабливих у цьому ціновому сегменті. Ціна, враховуючи об’ємний акумулятор, досить непоганий чіпсет, адекватну камеру та фішки, такі як NFC та стереодинаміки, також дуже непогана, тому Redmi 10 явно варто розглянути, як потенційну покупку.