Дослідження: українці почали більше купувати в інтернеті

У перші дні війни стався обвал інтернет-покупок, і це зрозуміло. Від цього постраждали транспортні компанії, виробники продукції тощо. Але помалу кількість онлайн-покупок збільшується. Про це заявляють у компанії “Нова пошта”.

Зокрема, у Новій пошті повідомляють про зростання кількості відправок та онлайн-покупок. У лютому, до війни, обсяги відправок становили 1-1,3 відправлень у будні. У перші дні війни обсяги знизились у 25 разів. На другий тиждень покупці відновили оформлення онлайн-замовлень, але вони були на вкрай низькому рівні.

Зараз у компанії повідомили про “стійку динаміку до зростання кількості онлайн-покупок та відправок”, але вони становлять у сім-вісім разів менше, ніж до війни.