Дослідження: чоловіки та жінки обирають різні iPhone

Аналітики Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) поділилися даними про розподіл моделей iPhone серед чоловіків та жінок, які купили новий смартфон у 2022 році.

Дані показують, що чоловіки схильні вибирати Pro-моделі, ніж жінки. Серед вивчених покупців iPhone 14 чи 14 Plus придбали 12% жінок, але лише 8% чоловіків. З Pro-версіями ситуація зворотна: їх обрали 21% покупців-чоловіків та 16% жінок.

Серед чоловіків, які купили новий iPhone у 2022 році, 41% обрали модель Pro або Pro Max, коли серед жінок — лише 33%.

Різниця найпомітніша в актуальному поколінні і iPhone 11: його теж жінки купували активніше. А ось з iPhone SE та базовими iPhone 12 та 13 ситуація практично ідентична.

Ймовірно, жінки частіше вибирають базові версії через меншу вагу: Pro-моделі з додатковою камерою та сталевою рамкою стабільно виходять більш важкими. А ось фактор наявності mini-версії відстежити складно: даних щодо конкретних моделей CIRP не наводить.


Не пропустіть