Марк Цукерберг зазначив, що нововведення працює поки що лише в США.
Він обіцяє, що у цьому розділі будуть лише якісні новини, які підбиратимуться відповідно до інтересів користувача.
Серед інших додатків з’явився ще один – «Новини». Всередині вкладка подібна до агрегатора новин, вона має тематичні розділи та окрему панель інформації від різних видань.
«Наша мета, щоб видавці висвітлювали такі теми, як наука, розваги та політика… Журналістика дуже важлива для нашої демократії та для прогресу у різних сферах. Але інтернет порушив традиційну бізнес-модель для новин, тому я вважаю, що великі інтернет-служби несуть відповідальність за партнерство з видавцями новин, аби створити стійкі довгострокові моделі для фінансування цієї важливої роботи», — написав він.
У новий додаток будуть потрапляти новини від близько 200 видань, яким компанія буде платити за постачання “свіжого” контенту.
Керувати новим сервісом буде група журналістів, яка буде фільтрувати та розподіляти новини між усіма доступними темами.